pozycjonowanie stron katowice

Content_marketing Spis treści, encyklopedyczna definicja

Jedną z form content marketingu, obok infografik, filmów i raportów, są teksty.
Twórcy mają możliwość dostosowania formy tekstu do odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji.

Do często stosowanych form content marketingu należą takie rodzaje tekstów jak: Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

Search engine optimiziation, czyli SEO

SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy.

Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania.

Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym. Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu.

Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych - definicja z Wikipedii

pozycjonowanie stron katowice
W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie.

Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np.

Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę). Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: