O cenach

usimy podejmować odpowiedzialne kroki w tym kierunku. Na pewno nasz dział księgowy pozostawia wiele do życzenia. Skąd ta pewność? Otóż okazuje się, że większość przedsiębiorców z chęcią zmieniłoby coś w swojej firmie na lepsze i t

O cenach

Poszukaj swojego biura rachunkowego

Naszym zadanie, jako szefów, jest pilnować, by w naszej firmie wszystko szło gładko. Jeśli chcemy, aby tak właśnie było, to musimy podejmować odpowiedzialne kroki w tym kierunku. Na pewno nasz dział księgowy pozostawia wiele do życzenia. Skąd ta pewność? Otóż okazuje się, że większość przedsiębiorców z chęcią zmieniłoby coś w swojej firmie na lepsze i to właśnie dział księgowy najczęściej kojarzy się z bałaganem i wiecznie niezałatwionymi sprawami. Jeśli chcemy to zmienić, to przejrzyjmy dostępne nam rankingi biur rachunkowych i wybierzmy dla siebie to najlepsze. Tam specjaliści zajmą się tym, co najpilniejsze i małymi korkami wprowadzą do naszej działalności ład i porządek, o którym od tak dawna już marzyliśmy.


Ceny_transferowe Przykład i kilka faktów z Wikipedii

b) Zostanie ustalona na 450 000 EUR (powyżej wartości rynkowej) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Twoje nowe biuro rachunkowe

Jeżeli prowadzimy swoją firmę, to na pewno nieraz zastanawialiśmy się nad tym, co zrobić, aby obciąć koszty jej utrzymania i zmaksymalizować dochód. Okazuje się więc, że na wielu polach można faktycznie dokonać pozytywnych zmian. A w księgowości? Ta działka bardzo często jest zmorą dla przedsiębiorców, bowiem to tam powstaje często zamieszanie i to tam nigdy nie kończy się lista papierów do przejrzenia? Jeżeli nie jesteśmy więc zadowoleni z pracy naszego działu księgowości, to go usuńmy i przenieśmy całą tę biurokrację do biura rachunkowego, w którym profesjonalnie naszą księgowością zajmą się osoby znające się na rzeczy. W ten sposób zaoszczędzimy wiele pieniędzy, nerwów i czasu, a dodatkowo nie będziemy musieli wynajmować powierzchni pod dział księgowy. Jak widać ? same plusy.



© 2019 http://gadzety.gsm.pl/